Hildaskrypin

En i mängden

Skumma drömmar

Publicerad 2013-07-18 10:59:35 i Allmänt,

Jag har i flera månader pratat om att jag behöver klippa mig. Att jag är trött på mitt lååånga, tunga hår.

I Natt drömde jag då att jag äntligen tog mig till frisören och gav dom fria händer. "Klipp mig hur du vill! Bara det inte är långt!" sa jag bestämt.
Tjejen rakade bort min lugg och färgade tre mörkbruna ränder nerför pannan på mig... Och jag var nöjd!!! :-O Haha, kunde inte låta bli att skratta när jag vaknade,

Undrar vad tanterna på mitt jobb skulle säga om jag kom hem till dom med den frillan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Stockholmspingla på 27 år, mamma till lilla Sophia, född i april 2012 och matte till Hasse, en Lagotto Romagnolo på 7 år

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela